وال‌استریت رکورد زد

تاريخ خبر   17 آبان 1396

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، در پایان معاملات روز دوشنبه بازارهای آمریکا (بامداد امروز)، با خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به فعالیت‌های ادغام شرکت‌ها و امید به این که برنامه‌های جمهوری‌خواهان برای کاهش مالیات شرکت‌ها می‌تواند باعث افزایش سود شود، سهام آمریکا به اوج خود رسیدند.

سهام شرکت کوالکام پس از این که شرکت برادکام پیشنهاد داد این تامین‌کننده تراشه گوشی هوشمند را در ازای ۱۰۳ میلیارد دلار خریداری کند و بزرگترین تصاحب یک شرکت را در تاریخ بخش تکنولوژی رقم بزند، ۱.۱۵ درصد رشد کرد و سهام برادکام ۱.۴۲ درصد به ارزش خود افزود.

پس از این که سی‌ان‌بی‌سی اعلام کرد غول صنعت فیلم و تلویزون روباه قرن بیست و یکم درحال مذاکراتی برای فروش بیشتر سهام این شرکت به غول رسانه، والت‌دیزنی می‌باشد سهام این شرکت ۹.۹۳ درصد جهش کرد و سهام والت‌دیزنی ‌هم ۲.۰۲ درصد به ارزش خود افزود.

میانگین صنعتی داوجونز با اندکی افزایش، ۰.۰۴ درصد رشد کرد به رقم ۲۳۵۴۸.۴۲ رسید درحالی‌که اس‌اندپی۵۰۰ با ۰.۱۳ درصد رشد به رقم ۲۵۹۱.۱۳ دست یافت.

کامپوزیت نسدق ۰.۳۳ درصد به ارزش خود افزود تا به رقم ۶۷۸۶.۴۴ برسد.

پس از این که ولیعهد عربستان، بزرگترین صادرکننده نفت جهان، با پاکسازی‌های حکومتی با نام مقابله با فساد، قدرت خود را تحکیم کرد، با افزایش قیمت‌های نفت، زیرشاخص انرژی اس‌اندپی۵۰۰ خام جهشی ۲.۲ درصدی کرد.

پيغام های شما

پيغام جديد

عبارت امنيتی زير را بازنویسی کنید:
CAPTCHA

پيغام شما

نام
پيغام

خلاصه خدمات

وب سايت بانک مالياتی ايران خدمات گوناگونی در زمينه قوانين و مقررات مالياتی ارائه می دهد و "خودمشاوره⁠ای" را با استفاده از امکانات زیر فراهم آورده است:

تماس با ما

09122586954
تهران، البرز، قزوين، اصفهان، همدان، مركزي، كرمانشاه

09143112737
آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، مازندران، كردستان

ايميل: