ممنوعیت افزایش نرخ مالیات در سال ۹۶

تاريخ خبر   15 بهمن 1395

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مجوزی برای افزایش تعرفه مالیاتی در سال ۹۶ ندارد، گفت: مؤدیان در صورتی که فعالیتشان با افزایش روبه‌رو نشود، همان مالیات قبل را باید بپردازند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» با اعلام اینکه  منابع مالیاتی بودجه سال بعد 21 درصد رشد خواهد داشت، گفت: کمیسیون تلفیق اجازه افزایش تعرفه‌های مالیاتی را به دولت نداده است.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه افزایش درآمد مالیاتی نباید از طریق افزایش تعرفه‌ صورت بگیرد، گفت: یک مؤدی مالیاتی اگر عملکردش با فعالیت 10 سال قبل یکسان باشد بایستی همان مالیات  را بپردازد و نباید او مشمول هیچ افزایشی در این خصوص شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی با اشاره به گزارش سخنگوی دولت در کمیسیون تلفیق در خصوص درآمد هدفمندی گفت: درآمد هدفمندی یارانه‌ها حدود 31 هزار میلیارد تومان بوده که 11 هزار میلیارد تومان نیز از ردیف‌های بودجه‌ای برای پرداخت یارانه نقدی به آن افزوده می‌شود.

وی تأکید کرد، متأسفانه دولت برنامه‌ای برای حذف یارانه ثروتمندان ندارد و هیچ کدام از روشهای پیشنهادی کمیسیون تلفیق برای حذف یارانه ثروتمندان مورد قبول دولت قرار نگرفته است.

پيغام های شما

پيغام جديد

عبارت امنيتی زير را بازنویسی کنید:
CAPTCHA

پيغام شما

نام
پيغام

خلاصه خدمات

وب سايت بانک مالياتی ايران خدمات گوناگونی در زمينه قوانين و مقررات مالياتی ارائه می دهد و "خودمشاوره⁠ای" را با استفاده از امکانات زیر فراهم آورده است:

تماس با ما

09122586954
تهران، البرز، قزوين، اصفهان، همدان، مركزي، كرمانشاه

09143112737
آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، مازندران، كردستان

ايميل: