مهمترین سیاست سازمان مالیاتی مقابله با فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید و خارج از تور مالیاتی است

تاريخ خبر   6 شهريور 1395

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در سومین روز از هفته دولت با مسئولان و فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد امروز پنجشنبه چهارم شهریور ماه، همزمان با سومین روز هفته دولت، به همراه هیاتی متشکل از برخی مسئولان عالی رتبه دولت و مجلس از جمله وزیر امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی با استاندار، مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس و فعالان اقتصادی این استان دیدار و برنامه های نظام مالیاتی برای حمایت از بخش تولید را تشریح کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور به هیچ وجه قصد ندارد افزایش درآمدهای پیش بینی شده امسال را با فشار آوردن بر مودیان فعلی نظام مالیاتی تامین کند، عنوان داشت: در حال حاضر مهمترین سیاست سازمان امور مالیاتی مقابله با فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید و خارج از تور مالیاتی است.

تقوی نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه اصلاحیه جدید قانون مالیات های مستقیم مشوق های خوبی برای بخش تولید پیش بینی کرده تصریح کرد: سیاست جدید سازمان تعامل با مودیان و حمایت از رشد و رونق اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به بخشنامه اخیر این سازمان در حمایت از مودیان مالیاتی گفت: براساس این بخشنامه مودیانی که تا پایان شهریورماه اصل مالیات خود را پرداخت کنند، جرایمشان بخشوده خواهد شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی تحت عنوان اقدام 95 نامگذاری شده اظهار داشت: این طرح از طرح های اولویت دار وزارت امور اقتصادی و دارایی است که با اجرایی شدن آن تا پایان سال جاری، شاهد افزایش شفافیت اقتصادی و عدالت مالیاتی خواهیم بود.

تقوی نژاد همچنین با اشاره به مشوق های ماده 132 قانون مالیات های مستقیم گفت: بخش تولید با بهره مندی از این تسهیلات قانونی شرایط مناسبی برای حرکت به سمت رونق اقتصادی کسب خواهد کرد.

پيغام های شما

پيغام جديد

عبارت امنيتی زير را بازنویسی کنید:
CAPTCHA

پيغام شما

نام
پيغام

خلاصه خدمات

وب سايت بانک مالياتی ايران خدمات گوناگونی در زمينه قوانين و مقررات مالياتی ارائه می دهد و "خودمشاوره⁠ای" را با استفاده از امکانات زیر فراهم آورده است:

تماس با ما

09122586954
تهران، البرز، قزوين، اصفهان، همدان، مركزي، كرمانشاه

09143112737
آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، مازندران، كردستان

ايميل: